Narudžba

Da biste naručili proizvod popunite sljedeći obrazac, a mi ćemo Vam poslati predračun/ponudu. Putem ovog obrasca možete također naručiti poduku i bilo koju drugu uslugu tvrtke Tiflo globus d.o.o.

Obrazac za narudžbu

 (obavezno)  označava polje koje mora biti popunjeno.

Osobni podatci

Podatci o proizvodu ili usluzi


Napomena:
Svi prikupljeni podaci bit će upotrijebljeni da bismo obradili vaš zahtjev u skladu s uvjetima zaštite privatnosti i neće biti korišteni ni u koje druge svrhe.

Ili, na e-mail adresu: info@tifloglobus.hr pošaljite poruku s podatcima:

  • Šifra ili Naziv proizvoda / usluge
  • Količina
  • Naziv i podatak za dostavu pošiljki ukoliko ne želite da koristimo službu HPEkspres
  • Vaše puno ime i prezime te punu adresu (ulica i kućni broj, poštanski broj i mjesto)

Tijekom radnog dana, ili prvi sljedeći radni dan, poslat ćemo Vam predračun i ostale informacije koje ste zatražili.

Predračun sadrži naziv i cijenu proizvoda ili naziv usluge i cijenu dodatnih troškova ukoliko istih ima. Također, sadrži sve podatke za plaćanje.

Cijena navedena u predračunu je puna cijena za platiti i sadrži PDV.

Nakon izvršene uplate po predračunu, šaljemo vam proizvod na naznačenu adresu. Uz proizvod dobit ćete račun. Ukoliko u pošiljci nema računa, obavezno nas kontaktirajte i zatražite ga.


Načini plaćanja

Ako za način plaćanja odaberete

  • pouzećem – onda Vam mi odmah šaljemo naručeni proizvod, a vi ga plaćate poštaru ili dostavljaču prilikom preuzimanja paketa
  • po predračunu – onda mi na Vašu e-mail adresu u privitku šaljemo predračun u PDF obliku, a Vi ga plaćate u banci, internet bankarstvom i sl. Nakon primitka uplate, šaljemo Vam kupljeni proizvod.
  • po predračunu s karticom – onda mi na Vašu e-mail adresu šaljemo predračun s poveznicom za kartično plaćanje. Nakon primitka uplate, šaljemo Vam kupljeni proizvod.

Opširnije…

Dostava

Lokator

Naručenu robu dostavit ćemo po cijeni i na adresu po izboru pod aktualnim uvjetima (vidite Informacije o dostavi. Poštanski rok za preuzimanje paketa je 5 dana. Zatim će paket biti vraćen nazad i pošiljka se stornira.

Maloljetnici mogu naručiti robu, ali moraju imati suglasnost roditelja.

Cijena dostave u inozemstvo obračunava se po aktualnom cjeniku poduzeća Hrvatska pošta d.d.

Ako odjednom kupite više proizvoda, objedinit ćemo ih u jednu pošiljku.

Ukoliko želite da kupljeni proizvod pošaljemo na neko drugo adresu, tada uz svoje podatke, u tijelu poruke navedite adresu primatelja. Možete dodati i prigodnu poruku za nju/njega.

Pošiljke šaljemo redovnom poštom ili službom HPEkspres. Kada to nije moguće ili na vaš zahtjev, koristimo i usluge drugih službi za dostavu.
Opširnije – Informacije o dostavi

Reklamacije

Zamjena se može zatražiti u roku od 5 dana od primitka paketa, a sama zamjena robe moguća je unutar 14 dana od primitka pošiljke. Zamjena se mora zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke. U e-mailu je potrebno objasniti želite li proizvod mijenjati za proizvod iste ili slične vrijednosti, ili za drugi proizvod iz naše ponude. Proizvod se potom vraća na našu adresu unutar 2 radna dana od odobrenog zahtjeva. Kada utvrdimo da je vraćeni proizvod neoštećen i u originalnoj ambalaži sa svom dokumentacijom, napravit ćemo zamjenu. Ako se proizvod mijenja za proizvod veće vrijednosti razliku se isplaćuje poštaru, a ako je manje vrijednosti Tiflo globus će novac vratiti na Vaš IBAN račun.

Povrat uređaja moguć je samo u probnom roku, a uređaj i cjelokupna oprema moraju biti vraćeni čisti i u originalnom pakiranju. Korisnik snosi troškove za korištenu dodatnu opremu kao i za sve dijelove koji su oštećeni ili nedostaju u originalnom pakiranju. Korisnik također snosi troškove eventualnog čišćenja uređaja ili dodatne opreme.

Povrat robe i/ili uplaćenog avansa nakon narudžbe se ne prihvaća.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, stojimo Vam na raspolaganju.


Narodne novine d.d – (4) 090623
Oznaka za narudžbu. UT-IX-412

POZOR!

Prema Zakonu o fiskalizaciji u prometu gotovinom prodavatelj je obavezan ispostaviti račun…Bez računa se ne računa
…a kupac je obavezan
uzeti račun i imati ga pri izlasku iz radnje.

Neizdavanje i neuzimanje računa kažnjivo je po Zakonu.

Bez računa se ne računa!

MINISTARSTVO FINANCIJA POREZNA UPRAVA