Uvjeti poslovanja

Na uvjete poslovanja i korištenja stranica www.tifloglobus.hr i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08). Obratite posebnu pozornost na razliku uvjeta koji se odnose između kupovine (ugovora) na prodajnom mjestu u trgovini i kupovine (ugovora) sklopljenog na daljinu (Internet trgovina).

U uvjetima poslovanja i korištenja možete pronaći i:

Pri naručivanju proizvoda sredstvima daljinske komunikacije kupac će odmah biti upoznat sa svim propisanim podatcima iz članka 57. sukladno članku 66. točka 2. Zakona o zaštiti potrošača.

CIJENE PROIZVODA I USLUGA istaknute na Internet stranicama, reklamama i u katalozima izražene su u kunama i u njih je uračunat PDV.
Sve su cijene informativne prirode i podložne su promijenama bez prethodne najave. Da biste doznali točnu cijenu, zatražite ponudu.
U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave. U slučaju promijene tečaja valute za 2 % ili više, zadržavamo pravo promijene cijene u kunama o ćemu će kupac biti obaviješten novom ponudom.

Troškovi dostave obračunavaju se prema važećem cjeniku redovne pošte / HPEkspresa ili odabrane dostavne službe.

NAČINI PLAĆANJA
a) Plaćanje pouzećem: Iznos računa podmirujete u gotovini prilikom preuzimanja paketa.
b) Internet bankarstvo: virmansko plaćanje prema ponudi

ISPORUKA PROIZVODA
Naručene artikle isporučujemo redovnom poštom / HPEkspresom ili dostavnom službom koju sami odaberete. Isporuka će uslijediti u roku 1 – 3 radna dana od dana narudžbe, a najkasnije do roka naznačenog na ponudi (60 dana ukoliko je tako dogovoreno). Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvod nemamo na zalihi ili ga više ne možemo naručiti, dužni smo kupca obavijestiti, a kupac ima pravo odustati od narudžbe/ugovora ili pristati na naknadni rok za isporuku ukoliko je to moguće. Sve naručene artikle nastojati ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljaka.

PRIKAZ PROIZVODA
Tiflo globus d.o.o. zadržava pravo pogreške u opisu i fotografiji, te reklamnom prikazu proizvoda.
Svi podatci (Opisi, upute, slike, audio i video) vezani uz pomagala / proizvode prezentirani su u dobroj namjeri! Tvrtka Tiflo globus d.o.o. ne odgovara za eventualne pogreške nastale u tim podatcima.
Slike proizvoda su ilustrativne prirode. Najveći broj slika i video prezentacija dobiven je ili preuzet sa stranice proizvođača, a tek je manji dio napravljen u vlastitoj režiji. Tiflo globus d.o.o. ne može jamčiti da će najnoviji proizvod u svim detaljima biti identičan proizvodu prikazanom na slici.

Sva prava kupca na reklamacije i povrate opisana su u ovim uvjetima.

REKLAMACIJE PROIZVODA
Reklamacije proizvoda priznaju se samo uz predočeni račun i jamstveni list kao jedini dokaz kupnje. Slipovi kartica i slične potvrde ne mogu zamijeniti račun. Bez računa nema reklamacija. U slučaju reklamacije proizvoda zbog nedostataka ili skrivenih mana, najprije nas kontaktirajte na telefon/faks: +385 (0)40 492-285 ili na e-poštu: info@tifloglobus.hr, a zatim proizvod pošaljite na adresu: Tiflo globus d.o.o., Ulica Kralja Tomislava 7, 40000 Čakovec.

IZJAVA O JAMSTVU I SERVISNI UVJETI
Za sve proizvode za koje dajemo jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Kupac je dužan čuvati račun i jamstveni list za cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Garantiramo da će proizvod koji se koristi sukladno priloženim uputama i jamstvenom listu, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka obvezujemo se da ćemo izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u razumnom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima.

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte kao i u prodavaonici. Ukoliko se prigovor podnosi u poslovnim prostorijama/prodavaonici, trgovac je dužan odmah pisanim putem ovjeriti njegov primitak.

Ostali načini podnošenja prigovora:

  • na adresu: Ulica Valenta Morandinija 17, 40000 Čakovec
  • na e-mail adresu: info@tifloglobus.hr
  • na fax broj: 040 492285
  • ili podnijeti u prodavaonici na adresi: Ulica Kralja Tomislava 7, Čakovec.

Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorili, molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog.

Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora. U suprotnom se možete obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.

Ukoliko prihvaćate uvjete korištenja, prihvaćate i Opće uvjete poslovanja.

Tiflo globus d.o.o. zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave. Uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske.

U slučaju eventualnog spora trgovac i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je redovni nadležan sud u Čakovcu.