Reklamacije i povrat

NEIZVRŠENA ISPORUKA I POVRAT ROBE

Tiflo globus d.o.o. prije slanja robe provjerava ispravnost artikla (ukoliko je moguće) te robu šalje u originalnom pakiranju. Artikle šaljemo redovnom poštom, dostavnom službom – opširnije Informacije o dostavi.

Kupac svojim potpisom prilikom dostave potvrđuje da je robu preuzeo u ispravnom stanju.

Prilikom preuzimanja, molimo, u prisustvu osobe koja vam je pošiljku dostavila, temeljito pregledajte paket radi eventualnih oštećenja u transportu. Oštećeni paket nemojte preuzeti već ga odmah reklamirajte i o tome nas odmah obavijestite.
Naknadne reklamacije oštećenja dostavna služba ne uvažava.

Ako kupac, ili primatelj naveden u narudžbi, u slučaju vidljivog oštećenja ne želi preuzeti pošiljku od dostavljača, ili nije zatečen na navedenoj adresi, pošiljka se vraća prodavatelju, te će kupac biti ponovno kontaktiran i obaviješten telefonom i putem elektroničke pošte o nemogućnosti dostave, s upitom želi li sam preuzeti robu ili želi ponovnu dostavu. Svaka ponovljena dostava se naplaćuje dodatno, u iznosu – aktualnom troškovniku dostave.

Kupljena roba može se vratiti u roku od 14 dana od primitka.

Reklamacije možete uputiti na e-mail info@tifloglobus.hr

Pogrešno isporučena ili oštećena roba zamijenit će se o trošku tvrtke Tiflo globus d.o.o.

Reklamacije i prigovori

Tvrtka Tiflo globus d.o.o. se obvezuje isporučiti artikl (robu) koji je ispravan te odgovara opisu artikla navedenom na internet stranici tifloglobus.hr. Slika koja ilustrira artikl na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu artikla te kupac ne može reklamirati ovaj segment.

Naručeni artikli pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je artikl unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti tvrtki Tiflo globus d.o.o., uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.

Reklamacije vezane za nedostatke artikla te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

  • na adresu e-pošte: info@tifloglobus.hr
  • na broj telefona: +385 40 492 285
  • na adresu: Tiflo globus d.o.o., Valenta Morandinija 17, 40000 Čakovec, Hrvatska.

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena artikla. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučenog artikla, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Tiflo globus d.o.o. vrši prikupljanje reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi Tiflo globus d.o.o.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je artikl vraćen (artikl mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo (ukoliko postoji), artikl će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene artikla snosi Tiflo globus d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.